Tisdag - Mycke deppad !

Ni missade väl inte Desperate Houeswives och Ugly betty ? Jätte bra avsnitt må jag säga ! Coger town börjar nu men måste endå blogga litte kort och snabbt om dagen. Om jag fick beskriva det med ett ord skulle det vara "Trååkigt" . Välldigt tråkig dag, då menar jag skoldagen. Sen så kom jag hem och spelade sims, sen stack vi till moster och firade morbror som blev 21 år GRATTIS !! I alla fall, sitter jag i min säng med datorn i knäet. Ska ligga och titta på tv. Är ganska arg och irriterad pågrund av att det finns häxor i detta hus ! då menar det inte boksavligen utan rent ut sagt i settet .. Nu ska jag fortsätta sura, min ilska börjar ta kål på mig och jag är ganska trött efter en jobbig dag så jag ska lägga mig ner och lyssna på musik.
Jag kommer att ha några depprimerande dagar framför mig !
Hoppas alla har haft en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0