Torsdag - Lediga !

Åååh gud vad skönt det är att vara lediga. Fast jag var inte vaken så jätte länge igår utan jag var vaken till 11 halv 12 någonstans där. Men det bästa är att man kan sova huur länga man vill, så jag vaknade faktiskt 10 i 11 nyss, och startade datan direkt. Jag vet att jag har varit dålig med bilder, men jag lovar att bättra mig med det det är bara det att jagmåste komma igång på ett bra sett och just i dag vet jag inte vad jag ska ta bilder på med tanke på att jag inte har några planer eller jo det har jag för jag ska bara ligga hemma i soffan eller i sängen och titta på tv eller spela data eller hitta på någonting kul med min lillebrorsa typ spela något spel eller något. Juste det kommer nog bilder för thevin och jag ska byta tv. Så han ska få min big mama och jag ska få hans small mama hihi ^^ ! Och hans tv är sillvrig och jag har liskom en silvrig dvd och högtalare till så det kommeer bli jätte fint. Dessutom passar inte en silvrig tv in i ett mörktblått rum som hand, silver passar fint till rosa ;)
Ja ja i alla fall det är ju inte säkert att vi byter tv nu i dag men vi får se om det blir i dag i morgon eller nästa år ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0