Tisdag - Fint väder :)

Godmorgon på er sömntutor ! Jag vart ganska morgon pigg,jag vaknade 07.10 och fixade mig på bara 20 minuter, så nu har jag en timma på mig tills jag måste börja dra :) Det är ju nämligen så att vi har natur skola och det hålls lyckligt vis inte till i skolan utan vi måste ta oss till sjulsta varje morgon. Jag har ju inte sådär jätte svårt med bussarna men jag brukar alldrig åka åt det hållet så jag har ingen aning om hur jag kommer dit .. Jag ska i alla fall ringa Qui så får vi åka tillsammans.
I dag fyller min morbror 21 år ! GRATTIS ! Så det ska firas hemma hos moster Satu. Ochh det blirt tårta och fika. Gott gotti gott gott :) Sen så har jag ingen basket träning för vi har basket lov så då blir det att pallra sig hemmot och försöka städa undan här för ni vill värkligen inte se mitt rums status just nu ! Senare i kväll så är det äkta tv kvällen.
(allt kommer dock på kanal 5)
20.00 - 21.00 Ugly Betty
21.00 - 22.00 Desperate Houswives
22.00 - 22.30 Coger town
22.30 - 23.00 Christine

Snacka om tv kväll i kväll altså. Den ska alltså tillbringas med mamma och förhoppnings vis (de vill säga om jag råkar övertala henne) så blir det ships eller något annat mys  till kvällen. Eller neäj jag tror inte att det blir så med tanke på att vi ska till Moster och fira morbror som fyller 21 synd ..
I alla fall .

Dagens Latisha är:






Svarta lack tights - Julias gammla
Ett vitt Baslinne - Gina tricot
Vit shorta . Gina tricot.
Klocka - Ur & Penn
Svarta Ray Ban solglasögon - Gina tricot

Hoppas alla får en fin dag  !










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0