WELCOME TO MY WORLD !

Hejsan, nu för hundra tioende gången börjar jag om på nytt ! Och nu kommer jag stanna här för all evighet, nu orkar jag inte byta och nu är jag nöjd med designen ! Tack Julia !
Jag heter Latisha Eke och är 13 år, och bor i Eskilstuna stad en timma från stockholm. Jag är en hard worken tjej som älskar basket vänner shopping och familjen. I den här bloggen kommer jag dela med mig av mitt kaos artarde liv där allt och lite till kan hända i min vardag ! Hoppas bloggen förblir ett Nöje och kommentera jätte gärna !

Nu ska jag i alla fall kila hem till julia jag bloggar nog där och berättar närmare om dagen
Pusss !

P.S - Vad tycker ni om designen och headern som Julia gjorde åt mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha, jag är med på den :O <333

2010-05-10 @ 16:42:51
URL: http://maaaadee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0