Onsdag den 12 Maj 2010

Tjena mitt bena ! Jag slutade 12.55 och bussen gick 57 så vi sprang till bussen men missade den. Jag skulle vart med Madde igår men hon dissa mig och var med Lidia, så jag hämnades och dissade henne för Qui . Så jag och Qui va i dag och jag kom nyss hem. Direkt efter skolan så stack vi hem till henne och åt pommes hehe, sen fixade vi oss och trallade ner till stan. Där hon letade efter solglasögon i hundra år. Vilket dock var ytterst jobbigt men kul att se henne dampa på hennes kille i telefon. Haha "men ska du träna i dag eller inte?!" hehe Qui så rolig du är ;)
Nu har jag precis kommit hem från stan, och det var qui köpte var tillsist ett par solglasögon från Gina Tricot likadana som mina :) Sen så stack jag hem och nu måste jag börja plocka undan damsuga och göra en plan för veckan så jag kan hålla reda på allt och allting. Ja nu måste jag fortsätta med städandes, och lillebror ska låna datan.

Vi hörs nog senare !

P.S - vad har ni gjort i dag då ?

Kommentarer
Postat av: q

men haha :d

2010-05-12 @ 20:08:37
URL: http://missyellow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0