Måndag - Dagen !

Haha andra inlägget i denna nya blogg, nu har jag bestämmt mig att detta får bli bloggen jag bloggar på hela tiden.
Men i alla fall så har denna dag varit suverän ! Har varit med Julia hela dagen, och moffat ostbågar,chips, marabou och cola. Vilken dag alltså ! Trotts att det är vardag så moffade vi på som om det vore fredags mys. Vi tittade en liten del av filmen Luft slottet som sprängdes. Jag vill dock tilllägga att den var bra men det kliade i benen på Julia så vi gjorde något helt galet sjukt roligt. Vi tog fram min lille brorsas leksas pistol och började sjuta skott på varandra. Haha har faktiskt en film på det, vi får se om jag laddar upp den på bloggen;) Ja sedan så fixade vi bloggen och började göra denna designe och header som jag har nu, och måste tilllägga att jag verkligen blev nöjd. Jag hoppas att ni tycker att den blev fin också! Ja, i morgon blir det natur skola så måste prata lite med qui och se hur planerna inför morgon dagen blir !
Hoppas ni har haft en fin dag ! Vad gjorde ni idag om man frå fråga ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0