I think is going to be a hard day ..

Nu har jag precis stigit ut ur badet och tänkte krypa ner i min super bekväma säng och titta på favorit pogrammet Vampire Diaries, men tråkigt nog så var det suuper tråkig Hocky VM eller hur man nu en stavar det så jag tittade in på tv6play.se men de hade inte lagt upp det nya avsnittet där häller, så det blir en tråkig torsdags kväll för min del.
I morgon så ska jag och Madde ta en runda på stan och sedan blir det fika. Det finns en hel del saker jag måste berätta till henne, hon är liksom den personen jag vänder mig till om det är något. Så jag är lite nervös, jag är i en väldigt jobbig sits just nu så jag vet riktigt inte vad jag ska göra längre.. vi får se, och hoppas att madde kan ge mig lite råd. Sen senare så ska jag och Thevin åka till pappa i Stockholm, jag är lite nervös för vi har inte sett honom på ett tag så vi får se vad som händer eftersom att det finns saker som han och jag måste reda ut.. Man får hoppas på att det går bra i alla fall.
Men nu ska jag nog inte deppa. Trotts att det är en vanlig torsdag sitter jag här och mumsar i mig chips, och så ska jag nog spela The sims .
Vad brukar ni göra om kvällarna när ni är lediga från skola ?
(när jag frågar er frågor vill jag att ni kommenterar man håller väl inte käften om man frågar en fråga fast de är i text ???!!)


Kommentarer
Postat av: kevin

vad är det fan med dig måste vi kommetera eller kommetera i 10001 år eller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-10-07 @ 17:54:22
URL: http://kevinosongo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0